טרוולאור פלאיה דל כרמן, מקסיקו

פלאיה דל כרמן, מקסיקו

אם אתם אוהבים חופים שטופי שמש עם בירה קרה, חיי לילה, אווירה בינלאומית, מלונות מפנקים ושפע של אתרים ופעילויות, בואו לבקר בריביירה מאיה. היכנסו לאתר טרוולאור וכאן תוכלו למצוא מלונות בפלאיה דל כרמן, מקסיקו. כאן החופשה שלכם מתחילה ממלונות זולים לתרמילאים ועד מלונות 5 כוכבים שיפנקו אתכם – באתר טרוולאור תמצאו הכל ובמחירים המשתלמים ביותר. 

למי שלא מכיר, פלאיה דל כרמן נמצאת על חופי הים הקריבי, בחצי האי יוקטן אשר במקסיקו. לאורך רצועת החוף הארוכה תוכלו למצוא שפע של חופים ומלונות מפנקים. זהו המקום בו תפגשו חולות לבנים, עצי קוקוס ומים כחולים. אם הזמנתם מלונות בפלאיה דל כרמן, מקסיקו, תוכלו ליהנות משפע של פעילויות הקשורות לים – שחייה עם דולפינים, צלילה עם כרישים, אופנועי ים ועוד פעילויות אקסטרים. אפילו סקיי דייבינג תוכלו לעשות כאן.

פלאיה דל כרמן היא גם מקום שופע בבתי קפה, מסעדות ומקומות בילוי. לאורך השדרה החמישית, הנמצאת ממש ליד הים, תוכלו למצוא אינספור מסעדות, בתי קפה ומקומות בילוי. כאן תוכלו ליהנות מסביצ‘ה מקומי עם כוס בירה, ועד מסעדות איטלקיות ויפניות. וכאשר הלילה יורד, תוכלו להקפיץ טקילות או לשתות מזקל ולצאת לבלות במועדונים הרבים שיש כאן – מועדוני סלסה, מועדוני מוזיקה אלקטרונית, מועדוני גייז ועוד.  רבים מהמלונות בפלאיה דל כרמן, מקסיקו, נמצאים לאורך השגרה החמישית ולאורך חוף הים הסמוך. השדרה החמישית היא גם מקום בו תוכלו לערוך קניות, ממותגים בינלאומיים ועד כובעי סומבררו ומזכרות מקומיות.

מלונות פלאיה דל כרמן, מקסיקו, יעניקו לכם חופשה מפנקת. אך תוכלו לנצל את ההזדמנות לצאת לטיולים וסיורים באזור. תוכלו לצאת לפעילויות מאורגנות וגם לטייל באופן עצמאי. באזור תוכלו למצוא את העיירה טולום הידועה בזכות רצועת החוף והמסיבות הרבות. את האי קוזומל הידוע בזכות מימיו הכחולים ואתרי הצלילה שלו. את קנקון וחיי הלילה שלה או איסלה מוחראס החביב. כמו כן תוכלו לבקר באתרי העתיקות המרשימים של קובה, טולום וצ‘יצן איצ‘ה. באזור ישנם גם פארקים מעולים המתאימים לכל המשפחה ובהם יש שפע של פעילויות ואטרקציות.

מלונות 5 כוכבים בפלאיה דל כרמן, מקסיקו

באתר טרוולאור תוכלו למצוא מבחר של מלונות בכל רמת מחיר. אם אתם אוהבים את הפינוק והרמה הגבוהה, תוכלו למצוא בפלאיה מלונות חמישה כוכבים. להלן כמה מהמלונות המומלצים:

Paradisus La Perla – אם אתם מחפשים מלונות למבוגרים בלבד, זהו המלון בשבילכם. כאן תוכלו ליהנות מחופשת הכל כלול באווירה יוקרתית במיוחד. יש כאן מסעדות שף אקסקלוסיביות, מסעדות וחוף ים. אם אתם בענייני אוכל, תוכלו ליהנות כאן מהיצע עשיר של 19 מסעדות! אתם תיהנו מהשקט והשלווה של הקריביים באווירה מפוארת ומפנקת במיוחד.

Fairmont Mayakoba – אם אתם בעניין של רצועת חוף לבנה ורחבה, המקושטת בעצי קוקוס אל מול חוף ים שקט ומרהיב. זהו המקום שעליו גולשי TRAVELOR ממליצים. זהו מלון הכל כלול המתאים במיוחד לחופשה משפחתית. אפילו תוכלו להביא לכאן את חיות המחמד, זהו מלון PET FRIENDLY. יש כאן שפע של פעילויות על החוף, מגרשי טניס, גולף ומכון ספא מעולה.

Iberostar Tucan – מלון הזוכה להרבה ביקורות חיוביות מגולשי טרוולאור. כאן תוכלו ליהנות מחופשה באווירה של גן עדן טרופי. יש כאן ברכה ענקית בעלת עיצוב מיוחד ורצועת חוף קסומה. המלון ממוקם כ 3 קילומטר ממרכז פלאיה דל כרמן והוא מעולה למי שרוצה להיות רחוק מהמולה, אך ליהנות מנגישות למרכז בקלי קלות.

ואלו הן רק כמה דוגמאות, תוכלו למצוא באתר טרוולאור מלונות בפלאיה דל כרמן, מקסיקו, בכל רמות מחיר ועבור כל סוג של חופשה.